wiiie !!

Jag och ronjis har hafft en jätte bra dag, efter skolan gick vi på promenad och hämtade hennes lillebror sen gick vi å åt sallad på vallhall vilket var mumma ! :D 



Sen åkte vi till henne i kungsängen o drog ut o cycklade de va jätte kul, har fan saknat o cyckla de e skit kul :D
Sen åkte vi till coop med hennes pojke o handlade lite ja köpte hårfärg time to change! ;D
Sen spela vi tvspel o fikade de va jäääätttttteeee mysigt o kul :D:D
Mycket sen här ;)

Sen i går kväll beställde jag löshår så de kommer väl fram mot torsdag fredag :D så då blir de bara att färga lite o sen ska jag börja använda de för jag trivs inte alls i längden jag har nu efter att jag klippt av typ allt :( så då får de bli lite lösehår :p haha Men ska gå från platinablond till mellan/guldbrun blondt :) tror de kommer bli kanon :D



SEN räknade jag och Ronjis ut att de bara är 55dagar kvar till spanien :D:D:D:D:D:D
De har börjat komma i kapp mig nu att vi ska dit :D WIHO !



Men nu blir de att gå o snarka börjat 12 i morgon grymt skönt :D

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0