Tjuzz ;D

How you doing people ?
Im just fine :D
Har just ätit Ben & Jerry's( strawberry cheesecake ), smörgåstårta och tårta i den ordningen också tror jag ;) haha kan ju inte bli bättre !
Magen mår väl sådär men mina ögon mår fan bra !!
Och nu sitter ja framför lilla datorn med en kopp kaffe å skriver lite men jag funderar på att joina pontus o hans flickvän hem o spela xbox och gitarr hero som han precis fått :) men kommer sen när allt är inkopplat i stället så jag slipper hjälpa till hahahahaha !!

Ne men helgen e fan fullsmockad SUCK!!
I går fyllde mamma år, i dag fyller pontus år ska ut med han och flera i morgon och fira honom, sen på lördag ska jag till pappa och på kvällen ut med Ronja, och på söndag så ska jag med tåget till falköping 08,54 på morgonen till mina storesyskon. :) till onsdag :)

Nu vet ja inte riktigt vad ja ska göra, men är megaförskyld så borde vara hemma och ta de lugnt. MEN de händer ju så mkt kuuul :D:D


KEEP IN TOUCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0