stress o press..

Jag har tre prov till nästa vecka vilket jag inte ser fram imot speciellt mkt, vilket gör mig väldigt stressad och väldigt low.

Har tänkt sätta mig ett tag nu och börja men har lixom inte tagit till mig koncentrationen än. Men ska sätta igång strax. Köpte lite hårspännen och sånt till mitt hår så jag kan fixa frisyrer :D
Ska lägga upp bild så fort jag orkar, funderar seriöst på att sova i en timme sen äta o plugga men borde inte göra de för kommer bli så seg då :s

Skulle åka o träna också men tågen e fuck IGEN ?! så fick åka ersättningsbuss både i går och idag ?! not funny kommer jätte mkt försent till skolan pga av tåghelvetena ! inte så himla kul !

Men vad sa jag... plugg... aha bye bye då !
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0