Tjeena hoppsan :D

Fixade naglar, mjaou!




Gick och fixade naglarna i går, sen innan jobbet köpte jag det flätade armbandet, köpte lädersnörena separat på kicks sen flätade jag i hop dom. Plus att jag köpte den stora ringen.


Idag var jag iväg med malin och daniella t jakan och snodde daniellas ide om att köpa denna urmysiga sjal, den är rund och har inga öppningar så man virar den som man vill ha den :).

I morgon är den sora dagen med alla prov, jag kan dom men jag är endå lite nervös att ja inte ska klara dom, det ena sätter han slutbetyget på efter detta provet, så Veronica känn pressen!!!
Och det andra är ett epoktest i Historia sen spanska glosor och redovisning... suck å pust å morr!!

Ser iaf fram i mot kryssningen på torsdag det gör vi allihopa, lite ångest för vad ja ska ha på mig. Men de löööser sig :p

Nu ska ja gå och sussa hörs i morgon, om ja inte failat totalt på proven så ja skiter i datan..
NattNatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0