såå seg !

Det här är nog fan den tröttaste dagen hittills. Jag somnade till 4ggr under historian då vi kollade på film. Sen har hela dagen i skolan gått skit segt, trodde jag var på gränsen till att börja åldras mellan skolböckerna. Shit vet ni vad ja kom och tänka på ?! Vi åldras ju varje dag minimaliskt lite, men kan ni förstå det? Läskigt!
Iaf sen när ja kommit ut från skolan så piggnade jag till lite mera och blev lite mer happy när man slipper allt folk som hatar en höhö.
Men sen direkt när ja kommit hem igen så dog jag i soffan somnade till flera ggr och klockan är typ 19.00 jag är trött i dag.

Men måste ju erkänna att jag haft en väldans jobbig natt.. Min kväll i går vart inte den bästa.. och tårarna rann.. Men som kicki jämt säger man måste släppa ut känslorna i mellan åt för att kunna gå vidare. Så det är precis det ja tänker göra, hatar och grämma mig i gamla saker. Men framför allt hatar jag och fastna i saker som hänt. Fan släpp dom och gå vidare. Livet innehåller skit och folk som pissar på än, det är bara så.
so now i'm gonna do, what i have to do!

Jag är ju fan 18år och singel!!!! I should be happy!!

men men..Nu funderar jag allvarligt talat på att gå och sova är så galet trött och om ja ska orka dagen i morgon så borde ja sussa nu...
Så natti natt..
kisses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0