Mitt huvud snurrar...

Idag har det hänt massor..
Mitt jobb ringde och sa att dom måste dra ner på folk så kanske blir av med jobbet.
Träffade på en person och började prata med denna vilket jag inte trodde skulle ske på ett par år, men vi pratade och det gick jätte bra, är lycklig men samtidigt gråtfärdig. Kan inte riktigt hantera mina känslor just nu...

Sen så har jag shoppat HApPy sMiLe:D 
 - Ett par jeans 400kr
 - Ett par skinnhandskar 299kr (pappa betala) ;)

Gick inte att ta någon bra bild på jeansen om man inte tog på sig dom och de orka ja inte så ni får nöja er med denna så länge :p
 
Skinnhandskarna :D Grymt nöjd :D



Nu ska jag gå över till min säng... kanske läsa några sidor ur min bok, irritera lite folk m sms... Och tänka tills ja somnar, Men ja har lovat mig själv att inte grubbla så de ska ja faen inte göra !


Puss och Nattinatten

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja det blev känslostorm här med mycket tankar som far fram o tillbaka !! Men jag är glad jag messade dig och inte satt och såg dig gå förbi som så många andra gånger =) Kram

2009-10-03 @ 21:45:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11575

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0