Hej vänner

Hejsan allihopa :)

Jag mår väldigt bra just nu, allting bara faller på plats. Självklart så måste jag erkänna att det är väldigt mkt i skolan har t.ex två prov och en redovisning och spanska glosor till onsdag nästa vecka. Men de ska man väl klara av. Men blir ju lite mindre tid till allting när man jobbar och så, men de är ju upp till mig att lösa och klara.
Just nu så är jag inne på min sång väldigt mycket jag och pappa har börjat hålla på med musiken tillsamans med tanke på att han spelar gitarr och jag sjunger så blir vi en väldigt bra mix :D

Ska på en kryssning den 17 som bara är till för ungdomar mellan 18 och 25 ungefär, plus att det är två kända inhyrda DJ som ska röra om lite på båten. Det kommer bli sjukt roligt !

Jag har inte haft någon lust till att hålla på med min blogg eftersom att jag inte kan så mkt om den och att jag inte lyckats fixa till den, suck! Men ska försöka bli bättre på detta nu när jag har mer ork, men fortfarande lite tid hm..? haha

måste plugga lite på mina alla skrivningar så kan inte sitta här i evigheter men lovar att bättra mig på detta :o)



Ta hand om er så skriver jag lite snart igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0