KRYSSNING OCH MP

Kryssningen var helt galen !!!!
Men den var så jävla roligt, hel galet rolig :D
Vi dansade,drack, dansade, träffade massa mya människor.. Och bara levde :D

Galaxy blev det.


Blev ingen av dom tidigare outfitsen, utan blev detta :)


Några av tjejerna :D Mina snyggingar :D


Galet mkt ungdomar där som sjöng och spelade tinitushög musik, galet !


Och självklart fixade naglar hihi


super lyckad kväll !
Dock åkte jag på spö av en brudjävel, för att hennes ex och jag snackade  och dansade. Hon flippade och hoppa på mig bakifrån och drog in mitt huvud i väggen och mata knytnävsslag så är blå och svullen runt ögat nu, kommer bli jätte kul o gå t skolan i morrn... not!

Nä kryssning ska ja garanterat på fler gånger ! ha ha





Sen så lördag kväll var jag ute med tess, maxi,john o maxis kompisar på MP i jakan och det var också helt galet roligt :) Syftet var att maxi tess pojkvän fyllt 18 så vi firade honom lite :D Grymt lyckad kväll :D
Vi åkte naturligtvis in till stan först men dom har höjt nästan alla krogar till 19 ir 20 så då kommer ju inte vi in:( så det blev MP men de va fan kul de med :D


Och i dag så har jag varit med min pappa och med mina småsyskon ute med pappas båt en sista gång innan den ska upp inför vintern, så vi åkte till drottningholm och åt lite och kollade in slottet som kronprinssesan tydligen ska gifta sig i om ett år ?! haha det var hur trevligt som helt. Jag älskaaar verkligen att vara ute på sjön det är så sjukt rogivande så det är inte sant.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0