Bröllop och drottninghamn


Jag pappa och annelie och barnen var ute m båten t drottninghamn och fikade och kollade på slottet prinsessan viktoria(kanske) ska gifta dig i :)




Jag har varit på bröllop min pappas sambos bror gifte sig. Det var inget fancy så. Dom ville mer gifta sig för deras skull och inte för alla andras skull, därför behövde dom inte brakfesten och kyrkan. Så dom höll ist till i gamla stan i en jätte mysig gränd ;) sedan gick vi och åt dock på olika ställen.


Barnen skålade också, dock i pommac... eller vad är det man säger, phockahontas :P haha




Efter så myste vi hemma hos pappa brudparet och alla var där :)
Det är min pappas sambo som sitter i mitten, blir lika förvånad varje gång jag träffar henne för hon är en sådan stark person och hon vet verkligen hur man ska vara sig själv. Ja tror man måste känna sig själv för att kunna vara sig själv. Och det tycker jag är otroligt coolt för det är så många människor som byter personlighet så fort man träffar andra människor man inte är van vid. but she stay her. And that's amazing.
Anyway :P

Det vart en riktigt trevlig kväll och det jag insåg på bröllopet är att man inte behöver ställa till med något stort bara för att man ska gifta sig om man inte vill det man kan trixa ihop något litet som är dubbelt så kärleksfullt och minnesvärt för bara varandra och sina närmaste.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0