AH! klädpanik!

Vad ska jag ha på mig imorgon??!! jag har ingen aning :s
Jag har bytt fram och tillbaka hela tiden och försökt mixa ihop något bra, men :(
OK dom här två outfitsen nedan har ja kommit fram till hittills, va tycks?

 
Outfit 1 !


Outfit 2 !
Ser dock tjock ut i detta så hm...
Sen har jag som sagt inte kommit längre :/ suck! borde gå och köpa något kan man ju tycka, men ja HITTADE ju inget roligt :( :( Så länge ja inte vill gå klädd i armband och en halsduk and nothing more ! ha ha

Jag klarade alla min prov idag galant !! så stolt över mig själv, så i morgon blir det och skaka loss lite så det inte blir för intensivt med allt plugg så man till slut skiter i det för det är de sista ja vill..

 
:)

 



Imorgon ska vi busa järnet på båten, fram med listan bara. Eller hur girls ? ;)



Kommer komma med massa bilder på fre och sön, både efter kryssningen imorgon och sen ska jag på krogen me tess på lördag och fira hennes pojke som fyller 18 wihoo :s
Hörs people !

Kommentarer
Postat av: pappa

Vilken snygging

2009-09-17 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0