20% ängel 80% djävul

Jag vill ha en kille som kan se igenom någons skitsnack, till det bra i en person.
20 procent ängel 80 procent djävul. Han ska vara jordnära och rak på sak,
Och han ska inte vara rädd för att skita ner kläderna i oformade ögonblick.

Men framför allt så ska han vinna mitt hjärta på ett ärligt å charmigt sätt.
Om jag lyckas hitta denna personen. Då ska ja fan gifta mig med honom.

Ja är less på att leta och leva på hoppet. ska det va så ska det va. Orkar inte med skit.
Dock finns det en som fortfarande kan få mig som sin, men det är en lång väg dit från bådas håll och som det ser ut nu så har vi inte ens börjat den resan än. Idont know.
Men jag tänker inte engagera mig i killar längre. Men hittar jag denna då jävlar ska jag anstränga mig !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0