Heej ! jag har vaknat :D

Jag har haft noll motivation till att skriva eller ens logga in på blogg.se så jag vill inte ens tänka på hur många besökare jag har förlorat. Men nu ska det bli skärpning jag mår bättre och jag känner mig redo för att inspirera igen :) så sorry, but now i back! :D

SÅ först tänkte jag ta och visa lite bilder från dessa dar, men det är inte så många för jag har inte orkat bry mig om att ta kort ens men men här är några iaf :)


Första gången det är riktigt varmt och fint väder. SÅ jag har solat hela dag på min bryggis
man ser ju lite av huset också :)


UNDERBART!!!

hihi såg en regnbåge här om dan, finns de nå mer harmoniskt än det?



Vi har Grillat också :)



Jag och Carro busade till det riktigt på skolavslutningen :D


Redo till nya äventyr, och det blev det också, carro you know what i mean. säger bara en sak, Cyckeln och jag !



Sen blev jag lite självförtroeendes-kaxig haha, för ja menar vem kan motstå mig ;)


Hör av mig snart !

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0