22 jun


God kväll :) Visst har det väl varit en underbar dag ? så otroligt härligt med sol, jag behöver verkligen ingen så länge jag har sjön och solen vid mig, underbart!
Började dagen med en tur på 3km sen innan jag gick hem satte jag mig på en av bryggorna som ni ser ovan, och bara njöt av allting. Känner mig så pigg och ren på nått sätt nu när jag börjat med mina promenader sen att jag håller på att få lite färg på min annars bleka kropp tar verkligen mitt humör till en annan nivå :)


Jag var ute på sjön i dag med båten och upp kom en jätte gädda som var helt slemig och dan men as coolt juh, typ andra gången i mitt liv jag ser en firre direkt ifrån vattnet :p


Sen så kunde jag ju inte låta bli att ta kort på huset från sjön, vårat är de vita.


me, jag är bra mkt rödare än vad jag ser ut där :p


Sen efter maten drog jag ut som sällskap till en till promenad genom skogen och upp till några berg, skit fin utsickt.



Visst ser jag pigg ut, fast jag var helt slut efter den långa dagen hihi
Det är verkligen skit roligt när man tar tag i dagen istället för att bara låta den passera. 
Efter båten drog vi en sväng till IKEA också det var trevligt att komma ut bland lite folk :)

Och nu ska jag bara lägga mig i sängen och sträcka ut mig och dra täcket över huvudet. God natt !
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0