20 april


Jag igen! :p

tog en jätte söt bild på min halv syrra som jag måste visa hihi

är hon inte bara för söt ? detta är min halvlilla syster




Åkte till kista igår med kimgull, var med som smakråd när han skulle köpa kläder tycker sånt är jätte roligt :D vi hittade en del fint. Sen såg vi 17again på bio. Den var sjukt roligt på ett bra sätt, trodde den skulle vara töntig i början men den var jätte bra, dom höll ihop handlingen perfekt. Den rekomenderar jag!


Sen idag i skolan så pratade läraren om vilka som har missat saker i matten och vilka som ligger bra till, och då sa han att det var bara jag och en tjej till som klarat allting hittills så nu har vi bara ett kapitel kvar i matten som vi ska göra nästa ons sen är hela matte B boken klar wiiee!!!

Dock är det ju det frivilliga nationella provet kvar sen som man då inte behöver göra om man nöjer sig med G, men jag ska testa mig på det och se om man kan klara högre betyg det vore ju toppen.
Sen fick jag reda på att jag fått 0% träffa på min uppsatts genom urkund. NICE! nu ska han bara läsa igenom det och betygsätta det.

Sen efter skolan så åkte ja upp till kim och vi gjorde lunch sen satte vi oss i solen en stund sen föjlde jag med honom när han skulle klippa sig hihi  efter det åkte jag hem. Så nu har jag missbrukat lite sex and the city och mer blir det så fort jag skrivit klart. :D älskar den serien.



Take care..


Kommentarer
Postat av: Myasn

ta hand om familjen, hälsa på dem ofta.

säg att du tycker om dem innan de är försent :S



massa kramar

2009-04-22 @ 18:47:11
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0